BMI BRAMAC byl podruhé v řadě za sebou zvolen nejdůvěryhodnější značkou ve stavebnictví.  
Vítězství obhájil v rámci jedinečného marketingového programu Důvěryhodné značky.

Program již čtvrtým rokem pořádá společnost Atoz marketing. Jeho cílem je usnadnit zákazníkům orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a měl by sloužit ke zviditelnění produktů špičkové kvality. Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen Czech Republic, se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách

Slavnostní galavečer hostily 8. listopadu krásné prostory Pražské křižovatky – kostela sv. Anny. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 za BRAMAC převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA, CSE a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová..

Bramacu se vítězstvím v anketě podařilo završit úspěšný rok plný prestižních ocenění a vítězství. Letos mimo jiné získal Čestné uznání na Veletrhu Střechy Praha 2018 za plechovou krytinu Quadro Acoustic  či mediální ocenění Čtenáři Receptáře doporučují.

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, s čím Vám můžeme pomoci, přidejte Vaše PSČ, a ozve se Vám náš odborník přímo z Vaší lokality, se kterým můžete řešit vše potřebné.

bmi group

Napište nám

Nebo si nechte vypracovat návrh ceny

  • Souhlas se zpracováním osobních údajů.
-->