Bramac byl zvolen nejdůvěryhodnější značkou ve stavebnictví. Toto ocenění získal v rámci jedinečného 
marketingového programu, který monitoruje a oceňuje značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují.

Průzkum „Nejdůvěryhodnější značka“ organizuje společnost Atoz marketing ve spolupráci se dvěma renomovanými výzkumnými agenturami STEM/MARK a Nielsen Czech Republic. Letos na podzim se do něj zapojilo na 4000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů. Prostřednictvím online dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. V každé kategorii zvítězila jen jedna nejdůvěryhodnější značka Tento marketingový program usnadňuje zákazníkům orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a pomáhá odlišit špičkové výrobky od těch ostatních.

Slavnostní vyhlášení výsledků programu Důvěryhodné značky se uskutečnilo 9.listopadu 2017, v prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny v Praze. Galavečera se zúčastnilo na 200 VIP profesionálů z oblasti marketingu a obchodu. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2017 za Bramac převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA, CSE a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová.

Bramacu se vítězstvím v anketě podařilo završit úspěšný rok plný prestižních ocenění a vítězství. Letos mimo jiné získal cenu Zlatá taška 2017 za svůj výrobek Classic Protector PLUS, certifikáty TOP QUALITY pro betonové a keramické, pálené střešní tašky či mediální ocenění Čtenáři Receptáře doporučují.

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, s čím Vám můžeme pomoci, přidejte Vaše PSČ, a ozve se Vám náš odborník přímo z Vaší lokality, se kterým můžete řešit vše potřebné.

Napište nám

Nebo si nechte vypracovat návrh ceny

  • Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
-->